2.24.2007

کینه

در راستای فعالیتهای فرهنگی خانواده دونفری هال رام دیشب ساعت 11 با مشتی بچه مچه تخس رفتیم سینما فیلم کینه.

این احساس ترویج فرهنگ پراکنی در بین جوانان خانواده شور عجیبی در من برانگیخت و پس از رایزنی با همین بروبچه ها نتیجه این شد که فیلم کینه را به توصیه همان مشت جوان انتخاب کنیم.

خوب خیلی خوب نیست وقتی داری فرهنگ می پراکنی به این جوانان بگویی از فیلم ترسناک می ترسی .

 <!--[endif]-->

کمی خجالت داره به هرحال .

خلاصه ساعت 10:10 سینما فرهنگ بودیم و اول کمی بابچه ها ژتون بازی کردیم و نسکافه خوردیم بعد زود رفتیم دستشویی که یک وقت وسط فیلم جیش گریبانمان را نگیرد که مجبور باشیم ترس تنها دستشویی رفتن را تجربه کنیم .

 و ساعت 11 شد و فیلم شروع شد.

<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->

فیلم کینه از چند نگاه:

تماشاگران: این دوستان عزیز سینما رو که از قرار فرهنگی ترین های آنها به سینما فرهنگ می آیند کمی در تشخیص انواع فیلم دچار مشکل هستند.

دیشب دوستان آنچنان می خندیدند که گویی فیلم کاملا کمدی است.

دوست داشتم با همین دوستان یک فیلم کمدی میدیدم تا بهتر به عکس العملشان پی ببرم.

از دید من:

قضیه واقعا ترس نبود.قضیه این بود که میخواستم دیدن یک فیلم ترسناک را تنها از طریق شنیدن درک کنم.

این بود که در تمام طول فیلم دستهایم را جلوی چشمانم گرفته بودم و فقط از صداهای مهیب و وحشتناک می ترسیدم.

 <!--[endif]-->

و اگر فیلم کینه را دیده باشید باید بدانید که یک لحظه هم از این صداهای خوفناک رهایی ندارید.

<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->

از دید آقای رام:

خوب دیوونه برای چی اومدی این فیلم را ببینی .نترس الان دختره دستش را کرده تو کمد فکر کنم الان یک اتفاقی بیفته ...

نه صحنه فقط سفید شد...

بعد از اتمام فیلم برای اینکه مجبور نباشم تنهایی سالن سینما را تجربه کنم ، هر چه سریعتر از جام بلند شدم .

نزدیک در خروجی بودیم که فهمیدم کیفم را جا گذاشتم

با رام برگشتیم و از قرار در سالن هیچکس نمانده بود.

با چشمای بسته دست رام را گرفتم و یکراست رفتم سراغ کیفم وبعد نمیدانم چه جوری تا دم در و رسیدن به جمعیت با چشم بسته دویدم.

خدایی فیلم ترسناک هم از آن حکایت ها ست.

تا صبح هم خواب میدیدم یک عده آدم عجیب و غریب مرا وادار میکنند که روی شکم دراز بکشم و تا صبح از این وضعیت ناهنجار رنج بردم.

فکر نکنم دیگر حاضر به تکرار این فعالیت فرهنگی باشم.

هال شجاع

 

4 comments:

Anonymous said...

shahram jan tavaloddet mobarak

Anonymous said...

shahram jan tavaloddet mobarak

mr said...

bejaye in harfa...tavalodete agha shahram mobarak

mr said...

bejaye in harfa...tavalodete agha shahram mobarak