7.08.2006

خانه جديد۲

دیوارهای خونمون را به رنگهای قهوه ای و آبی در آوردیم .


اونها که فکر میکنند این دو رنگ به هم نمی آید سخت در اشتباه هستند .کافیه برای امتحان یک شلوار جین آبی با یک ژاکت قهوه ای تنتان کنید .


 


در ضمن برای دستشویی خونمون یک جاصابونی و جاشمعی خریدیم 15000 تومان


فکر کنید الان دستشویی با اون کاشیهای آبی از همه جا قشنگتر شده.


راستی به جای پرده هم حصیر زدیم .


این آقا شهرام گلی هم هیچوقت نمیگه چی رو واقعا دوست داره یا اینکه چه چیدمانی رو ترجیح میده و این کلی باعث عذاب من میشه .


چون من کلی زحمت میکشم که خرت وپرت های ریزی که اینطرف و آنطرف دارم را یک جا بچپانم اما با یک نیم نگاه  ایشان پی می برم که نخیر انگار اشتبا ه کردم و دیگه به دلم نمی چسبه .


راستی یادم رفت بگم که من دلچرکین ترین آدم دنیا هستم .


برای اینکه از یک چیزی خوشم بیاد باید همه بهم بگن واقعا خوبه.


 


هاله

1 comment:

هاله said...

متاسفانه اشکال بعضيها هم اينه که اصلا حس ترجيح دادنشون رو از دست دادند.