7.08.2006

خانه جديد۱

این یادداشت ها را مدتها نوشته بودم اما به علت فوت مادی مهربان و پس از آن اساس کشی و کارهای مربوط به آن موفق به گذاشتن آنها نشده بودم.


 


خانه جدید:


ما بالاخره با کمک این ضرب المثل معروف : همسایه ها یاری کنید تا من شوهرداری کنم ، صاحب یک خونه رنگارنگ شدیم .


 


راستش اینکه تو یک خونه بشینی که مطمئن باشی هیچ صاحبخونه ای نمیتونه از اینجا بلندت کنه خیلی حال میده .


امیدوارم که همه یک روز تو خونه خودشون باشن.


 


حالا بگذرید از اینکه بابت این خانه به پدر و مادر و پدر شوهرو برادر و بانک و دولت بدهکار شدیم


و خوب منم که فعلا بیکار ...


 


اما دلم نمیخواد با یاد بدهکاری این لذت رو که سر سال اساس کشی ندارم از دست بدم ، تازه میتونم رو تمام دیوارها هر قدر که دلم خواست میخ بکوبم ...


(اگر چه حتی حاضر نیستم رو دیوارهای نو این خونه فسقلی حتی یک سوزن فرو کنم ) 


 


 


 هاله

No comments: